zondag 20 juli 2014

INSPIRATIE | PENCIL SKIRTS

Pencil Skirt with front slit

Vroeger was ik nooit te vinden in rokken, hoogstens een paar keer op vakantie. Tegenwoordig heb ik de smaak te pakken en heb ik een paar mooie rokken in mijn kast liggen. Vooral de pencil skirts zijn mijn favoriet. Ze zijn erg vrouwelijk, maar ook stoer te combineren. Ik vind dat je figuur er op en top uitziet in deze rokken, vooral als je ze combineert met een wat wijder vallend shirt en mooie hakjes. Hieronder laat ik mijn favoriete combinaties zien. Kijken jullie mee? 

Pencil skirt + kant = wunderschön! Ik vind dit toch zo mooi, een kanten rok met basic shirt erboven en mooie hakjes. Ziet er erg classy uit en is altijd goed. Of je nou naar school gaat of naar een feest. Als je voor een witte versie kiest, wordt de afbeelding lief en meisjesachtig. Met zwart wordt de outfit wat stoerder, waar ik persoonlijk sneller voor zou kiezen. 

White Lace Pencil Skirt | With Love From Kat, May 2014simple grey tee + the rest combination

Ruitjes! Naast stippen en strepen ben ik ook gek op ruitjes! De perfecte ruit is alleen best moeilijk te vinden in de winkel, dus ik droom nog steeds op een mooi item. Er moesten daarom ook wel foto's tussen zitten van deze print. 

Basic tee with Chanel print, gold necklace, black and gold heels, and a darling pencil skirt that, along with the glasses, bring out some retro 60's chic.Another way to wear this Plaid Pencil Skirt (add leopard pumps). (minus the purse).

Niet alleen in de zomer, maar ook in de herfst of winter kun je deze rokken natuurlijk dragen. Ik zou ze dan niet combineren met met een zomers topje, maar met een lekkere trui en lange jas erbij. Je kunt er natuurlijk ook nog een panty onder dragen, dat maakt het nog iets verdraagzamer. Ipv open hakken kun je ook kiezen voor laarsjes met een hak eronder zoals bij de linker outfit, prachtig! 

Transition your turtleneck to spring by pairing it with a sleek pencil skirt and ankle boots.Pencil Skirt - WEWOREWHAT - white look - camel coat - outfit

Nog meer opvallen met de pencil skirt? Kies dan voor een opvallend stofje of printje! Zoals deze gouden rok of de bloemetjes print. Ik hou eigenlijk totaal niet van goud, maar door het casual te combineren zoals op deze linker foto ziet het er toch geweldig uit! Ook het bloemetjes printje is super gaaf. Lekker opvallend zodat je de rest van de outfit lekker neutraal kunt houden. 

Street Style - gold leather skirtCarine Roitfeld in a slimming turtleneck and printed pencil skirt // #Fashion #Style

De kokerrok in combinatie met een spijkerblouse is ook hartstikke leuk. De rok met glittertjes op de linker foto vind ik echt zo mooi en de combinatie met het spijker is ook super. Op de rechter foto is er gekozen voor een opvallende stippenrok met een opvallende sweater met daaronder nog een spijkerblouse. Deze opvallende combinatie is een beetje druk, maar het is ook weer niet te veel. Precies perfect. 

Pair a chambray shirt with a lace pencil skirtMake Pencil Skirts Your Style Of The Season - Fashion Diva Design

Pencil skirts kunnen natuurlijk ook hartstikke stoer zijn, met name deze leren rokken. Door het leer wordt het gelijk hartstikke stoer, maar toch nog steeds vrouwelijk. Deze twee outfits bewijzen dit. Stoer maar vrouwelijk. Ik ben wel fan van deze look! 

Pair your pencil skirt with something different, say, a graphic tee // Summer stylingleather pencil skirt...really wish I didn't have to wear scrubs to work




Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten