vrijdag 18 juli 2014

OUTFIT | THE SMALL PRINT


O wat is het toch mooi weer! Soms een beetje té als je het mij vraagt, maar ik vind het wel heerlijk om zomerse kleding aan te kunnen trekken. Voor vandaag koos ik voor een nieuw jurkje/tuniekje dat ik laatst heb gekocht. Ik zag hem hangen en ik was gelijk verliefd. Het is een vormloze jurk en deze had een heel leuk printje. Meestal koop ik geen dingen waar het grootste gedeelte wit van is, omdat ik zelf ook nogal wit ben, maar ik vond deze te leuk om te laten hangen. Vroeger heb ik er veel problemen mee gehad dat ik nooit bruin wordt, maar eigenlijk kan het mij nu niks meer schelen. Dus ik ben wit en wat dan? Dus voor alle mensen die nog eens tegen mij zeggen "och meisje wat ben je wit", is mijn antwoord: so what, who cares! Ik wil degene later nog wel eens spreken als zij bruin en helemaal onder de rimpels zijn en ik wit en rimpelloos (ja, want van zonnen krijg je rimpels!). Maar goed, weer terug naar de outfit. Ik draag dus deze vormloze witte jurk met leuke print, maar heb hem wel gecombineerd met een tailleriempje. Dit maakt het jurkje toch nog iets leuker, maar ik moet zeggen dat hij zonder riempje ook heel leuk staat! Het is namelijk niet dat ik erin verzuip, maar het heeft wel wat vind ik. Ik heb het jurkje gecombineerd met mijn zwarte All Stars en een paar simpele ringen. Wat vinden jullie van dit jurkje? 

JURKJE RINGEN H&M | ZONNEBRIL LIPPENSTIFT NR. 6  HEMA | RIEMPJE ZUS (PRIMARK) | SCHOENEN ALL STARS CONVERSE | NAGELLAK BLAUW NR. 12 DASHING OCEAN  HEMA | NAGELLAK VEER-EFFECT NR. 19 BIRD OF PARADISE  ESSENCE 



Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten