woensdag 9 juli 2014

CHRISTIAN DIOR NAJAAR COLLECTIE 2014


Ik zag een foto voorbijkomen op Instagram van de collectie van Dior en wauw ik was gelijk verkocht! Ik ging dus ook gelijk op internet zoeken naar de rest van de collectie en toen moest ik hierover wel een bericht schrijven. Er is gebruik gemaakt van veel wit, kraaltjes en andere mooie details. De eerste paar jurken van hieronder doen mij een beetje denken aan Marie Antoinette jurken denken, zo gaaf! Smal en strak van boven, wijd en overdreven van beneden. Op heel veel items zijn ook gekleurde details toegevoegd, wat het kledingstuk toch een stuk bijzonderder maakt. Bij de laatste vier jurken lijkt het net op ze ritsen hebben gebruikt, volgens mij is dit het niet, maar ik weet ook niet wat het wel is. Wel weet ik dat dit een super tof effect geeft! Naast de kledingstukken zijn de schoenen ook prachtig. Ze hebben allemaal een puntige voorkant en sommige hebben ook een lichte dip dye of kleurovergang. Al met al, deze collectie is echt pure perfectie! Wat vinden jullie van deze Dior collectie? 





Image and video hosting by TinyPic

Geen opmerkingen:

Een reactie posten